Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Problem att logga in eller utföra tjänster i Mitt HSB? Testa detta!

1. Se till så att du har den senaste versionen av webbläsaren

Så här gör du för att kontrollera uppdateringar av de olika webbläsarna:

2. Testa på en dator

Om du använder en läsplatta eller en telefon, prova gärna att använda en dator istället (om du har tillgång till det). Allra bäst fungerar Mitt HSB på en PC.

3. Testa en annan webbläsare

Mitt HSB fungerar bäst i webbläsarna Microsoft Edge eller Google Chrome, på en PC. De är gratis att ladda ner.

4. Testa att sätta webbläsaren i Privat-läge

Ibland kan det vara cookies eller något annat som ställer till det. Sätt gärna din webbläsare på Privat-läge för att testa.

Så här gör du Privat-läge:

Om denna åtgärd hjälper, rekommenderar vi att du tar bort dina cookies och temporära filer. Så här rensar du cookies:

Fungerar det fortfarande inte? Vänligen ge oss information!

För att kunna hjälpa dig behöver du ge oss nedan information:

  • Beskriv felet så detaljerat som möjligt.
  • Bifoga gärna en skärmdump som ytterligare förklarar felet.
  • Uppge ditt namn samt personnummer.
  • Uppge om det är okej att vi eventuellt skapar ett skuggkonto. Det betyder att vi kan logga in som dig i Mitt HSB för att kunna se din vy (vi får inte tillgång att utföra några ärende). 

Mejla uppgifterna till info.malmo@hsb.se, så återkopplar vi så snart som möjligt.

Vad är en skärmdump och hur gör jag?

En skärmdump eller skärmbild är en digital bild som föreställer en hel, eller delar av en bildskärm. Att bifoga en skärmdump till it-support är ett effektivt sätt att visa exakt vad du menar felet är.

Så här gör du: