Joe Martarian ny teknisk förvaltningschef på HSB Södertörn

24 november 2022

Den 1 december kliver Joe Martarian in i rollen som chef för teknisk förvaltning på HSB Södertörn. Han kommer senast från rollen som regional chef för teknisk förvaltning på Bredablick.

Joe Martarian är ett mycket välkommet tillskott till HSB Södertörns verksamhet. Han har en lång erfarenhet från branschen och har tidigare innehaft roller som förvaltare av både med hyresrätter och bostadsrätter, som områdeschef på HSB Stockholm för bland andra områdena Akalla, Kista, Täby, Kungsängen och som affärsområdeschef i kommunala bostadsbolaget Botkyrkabyggen.

– Jag är väldigt glad att vi genom Joe får in en person med lång erfarenhet från branschen och rollen som chef och ledare. Förutom att han kan branschen och hantverket har han med sig en affärsmässighet som vi ser kommer att tillföra vår verksamhet ytterligare kraft i en pågående verksamhetsutveckling, säger Anna-Karin Ilemyr förvaltningschef på HSB Södertörn.

Joe Martarian påbörjar sin anställning hos HSB Södertörn den 1 december.

hsb södertörn