Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Gör din felanmälan på Mitt HSB

25 mars 2024 Nu förbättrar vi tillgängligheten och hanteringen av felanmälningar för de bostadsrättsföreningar som köper tjänsten felanmälan av oss. Från och med nu kan bostadsrättshavare, hyresgäster och styrelse även göra felanmälningar på Mitt HSB.
Leende kvinna i en fåtölj med datorn i knät.

Mitt HSB kan du skapa en felanmälan när som helst på dygnet samt följa alla aktiva felanmälningar och ärenden.

Fyra fördelar med felanmälan på Mitt HSB

1. Enklare och smartare hantering

När du gör en felanmälan på Mitt HSB känner tjänsten av vilken fastighet och bostad som tillhör dig och du kan snabbare skapa din felanmälan.

2. Följ status för din felanmälan

På Mitt HSB kan du följa och se status för dina aktiva felanmälningar och se felanmälningar som gjorts för gemensamma utrymmen i föreningen.

3. Se historik över dina ärenden

På Mina sidor på Mitt HSB kommer du att få en sammanställning över såväl pågående som avslutade felanmälningar.

4. Följ alla ärenden i föreningen

Som förtroendevald kan du följa samtliga felanmälningar som gjorts i bostadsrättsföreningen.

Detta gäller bostadsrättsföreningar som har felanmälan och ekonomisk förvaltning via HSB Mölndal. 

Andra kontaktvägar

Precis som tidigare kan du även göra en felanmälan via formuläret här på vår webbplats.

Om ditt ärende är akut ska du kontakta HSB Mölndals kundservice på telefon 031-776 84 00. Kundservice har öppet helgfria vardagar kl. 09.00–15.00 (lunchstängt kl. 12.00–13.00). Det går även bra att ringa oss för övriga ärenden.