X

Planerade avbrott för hsb.se och Mitt HSB

04 juni 2020 Det planerade avbrottet beror på att HSB kommer att genomföra ett omfattande underhållsarbete i Mitt HSB och våra digitala tjänster. Räkna även med att det kommer vara driftstörningar till och från fram till den 15 juni.

För dig som är styrelsemedlem innebär detta att du inte kommer kunna attestera fakturor, skicka en digital felanmälan eller hantera överlåtelser med mera.

8 juni – Den publika webben hsb.se stängd
Webbplatsen (som även innefattar er brf-hemsida) kommer att vara tillfälligt stängd under måndagen den 8 juni och öppnar igen tisdagen den 9 juni. Redaktörer i hsb.se behöver därför tidigarelägga eller senarelägga arbete i Epi-server.

För dig som vill komma åt Mitt HSB den 8 juni rekommenderar vi att du skriver in mitthsb.hsb.se direkt i din webbläsare för att komma rätt.

12–14 juni – Mitt HSB stängt
Från fredagen den 12 juni klockan 12:00 kommer du inte att kunna logga in i Mitt HSB för att uträtta dina ärenden. Är du styrelsemedlem och till exempel har fakturor att attestera eller överlåtelse att godkänna, se till att du hanterar uppgifterna innan klockan 12 på fredagen. Samtliga system och applikationer i Mitt HSB berörs.

Arbetet beräknas vara klart så att allt ska fungera som vanligt igen från kl. 8:00 på måndagen den 15 juni. Kundtjänst kommer inte vara kontaktbar under denna period, men akuta felanmälningar kommer fortfarande att kunna göras. Det rekommenderas dock att vänta tills måndagen om ärendet inte är dagsakut.

Gör en akut felanmälan via:

Telefon: 010-451 30 60

 

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta medför och hoppas på överseende.

Har du frågor eller funderingar innan underhållsarbetet, kontakta oss på kundtjanst.sydost@hsb.se eller 010-451 30 00


Stäng artikel