Inflytt/flytt

TV och internet
Föreningen har kollektiv anslutning som betalas via avgiften.

 

Vad behöver man göra när man flyttar från adressen?
Kontakta Kundservice på 020 – 222 222 så hjälper dom till att avsluta tjänsterna och skickar ut en retursedel. Hårdvaror som man har lånat skickas tillbaka med hjälp av retursedeln (Router + Tv-utrustning)
Finns Telenor på den nya adressen och man önskar att vara kvar som kund (med ett annat pris på tjänsterna) så behöver man inte returnera tillbaka hårdvaror då de kan användas på den nya adressen

 

Vad behöver jag göra när/ eller innan jag flyttar in?

Kontakta Kundservice på 020 – 222 222 så hjälper dom till att registrera tjänsterna som föreningen har avtalat om (Bredband 500 med Router/Tv-Bas+Stream med hårdvara), samt skickar ut ny hårdvara som router och tv-utrustning.
Kundservice hjälper även till att uppgradera hastigheten på Bredbandet / Ökar kanalpaketet på Tv om man önskar det