Uppdaterad rutin för uttag Inre fond

22 augusti 2024

För att säkerställa att uttag från inre fond blir en tryggare process för alla parter har HSB Göteborg uppddaterat rutinen. För att kunna göra ett uttag måste varje medlem från och med nu själva lägga in sina bankkontouppgifter på Mitt HSB, oavsett belopp. Detta är en viktig åtgärd för att undvika felaktiga transaktioner och säkerställa att alla uttag sker korrekt och tryggt.

Så här gör du för att lägga in ditt bankkonto på Mitt HSB.

  1. Logga in på Miitt HSB med Bankid.
  2. Gå till Mina Sidor - Min profil
  3. Välj alternativet för att lägga till eller uppdatera bankkonto
  4. Ange dina bankkontouppgifter noggrant och kontrollera att allt är korrekt innan du sparar

Om du har frågor eller behöver hjälp med att registrera bankkonton, tveka inte att kontakta HSB kundtjänst så får du hjälp på telefon 010-442 20 00 eller via e-post: boendeservice.gbg@hsb.se