Nytt avtal med Comhem - vad behöver jag göra?

22 januari 2018 Från och med 1 februari kommer det nya avtalet innebära högre bredbandshastighet och fler digitala kanaler i grundutbudet. Det nya avtalet innehåller bredband 100 Mbit/s, digital-TV bas samt ip telefoni

Comhem rekommenderar samtliga att ta en kontakt med dem på 0775 – 17 17 20 oavsett om man är kund idag eller inte.

Detta för att säkerställa att alla rabatter slår rätt och att alla får det som vill ha.

Comhem skickar ingen utrustning automatiskt utan det sker efter samtalet med kundservice
Gällande TV så kan man antingen begära en box eller CA-modul(kort i TV).
Har man tidigare fått en box från comhem kanske de säger att det fungerar med den.
Har man tidigare fått ett kort från Comhem (vi har haft ett mindre digitalTV abonnemang tidigare som omfattar SVT och TV4), så kommer detta kort fungera med det nya abonnemanget.

Tivo box ingår inte i detta abonnemang. Vill man ha det får man själv betala det.