Felanmälan

Akuta ärenden ** ska anmälas via telefon.

Felanmälan till HSB

  • Anmälan hos HSB via telefon på 0771-10 10 30, utanför kontorstid hänvisar telefonsvararen dig till jouren. Fastighetsjouren tar endast emot akuta ärenden **
  • Anmälan via internet, akuta ärenden ** ska alltid anmälas via telefon (se ovan) 

** vattenläcka, strömlös lägenhet m.m.

Felanmälan till andra leverantörer

Det går också att gör felanmälan direkt till vissa leverantörer. Är du osäker på leverantör så gör felanmälan till HSB (se ovan).

Hiss
Felanmälan görs alltid via styrelsen genom att mejla brf-vagen-styrelse@googlegroups.com

Internet
Kontakta telia genom att ringa 90 200 eller via följande hemsida: https://www.telia.se/privat/bredband/kollektiva-tjanster/information-support-felanmalan-kollektiva-tjanster


 

Missnöjd med hanteringen av felanmälen ?

Är du missnöjd med hanteringen så kontakta styrelsen. Då kommer styrelsen att följa upp ärendet med våra leverantörer.

Se också