Kontakt

Det är en hel del personer som jobbar för att föreningen ska fungera på bästa sätt. Förhoppningsvis finns det du söker här på hemsidan eller i Mitt HSB. Här nedan är vanliga frågor och svar. I rullistan hittar du vem du ska kontakta när.

Vanliga frågor och svar

Hur gör jag en felanmälan?
Är det ett akut fel som brådskar ska du alltid ringa jouren.
Så här felanmäler du.

Hur bokar jag tvättid?
Tvättstugorna (2) samt torkrum (2) finns i källaren i vardera ände av fastigheten. Bokning sker med tvättkolv (max 2 per lägenhet). Boende ansvarar själv för tvättkolvarna, det går att beställa nya via förvaltningen

Jag behöver en ny nyckel/tagg, vem kontaktar jag?
En ny tagg kostar 100 kr och hanteras av styrelsen, som nås på brf.samarbete@gmail.com.

Får jag hyra ut min lägenhet?
Om du vill hyra ut din lägenhet måste du ha tillstånd av föreningen.
Här kan du läsa mer om hur du hyr ut i andrahand.

Var hittar jag mina avier?
Dina avier finns alltid på Mitt HSB. 
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in med BankID eller lösenord.

Kan jag få min avi digitalt?
Ja, du kan välja e-faktura, Kivra, E-postfaktura och autogiro.
Så här enkelt får du digital avi.