Viktig information om flytt av bokningssystemet till molnbaserad access

29 maj 2019

Den 31/5 stängs möjligheten till att boka på webben och appen under flytten till Electrolux server (molnet)
Bokning i tvättstugor kommer däremot att fungera som vanligt.
Den 5-6/6 ska flytten vara klar men då måste man ansluta appen till webbokningen igen.
Detta är nödvändigt för webbadressen har ändrats. Instruktioner finns nedan samt samt via föreningens hemsida.
Behöver man handgriplig hjälp finns Joakim Lundberg på expeditionen fredag 7/6 kl 18:00 

 Anslutning via dator:

Gå till denna adress med din dator.server(molnet)
Bokning i tvättstugor kommer däremot att fungera som vanligt.
Den 5-6/6 ska flytten vara klar men då måste man ansluta appen till webbokningen igen.
Detta är nödvändigt för webbadressen har ändrats. Instruktioner finns nedan samt samt via föreningens hemsida.
Behöver man handgriplig hjälp finns Joakim Lundberg på expeditionen fredag 7/6 kl 18:00

https://electroluxhub.com/S0133BrfFrambygard

Logga in genom att skriva in ditt lägenhetsnummer. Om du inte vet det så titta på köpekontraktet eller en hyresavi. 

På din avgiftsavi finns texten ”Huvudinnehavare” med ett nummer som t.ex ser ut så här 37-2028-1-13-7 och det är numret som är understruket (13 )som är lägenhetsnumret. 

Om det är två siffror ska det vara en nolla framför. Så som exemplet visar blir numret 013.

Lösenordet är normalt 1234 eller om man själv valt att ändra lösenordet så skriver man in det.

Anslutning via telefon/surfplatta:

För att boka med appen så ladda ner den först från App Store (iPhone) eller Google Play 

(Annat märke). Sök efter Electrolux Vision MOBILE.

Logga in med din dator som nyss beskrivits ovan.

Välj en av tvättstugorna, klicka på ”Använd mobilen för att boka”

Starta Electrolux appen på telefonen och välj ”Scanna QR-kod

Håll upp telefonen så kameran kan läsa av koden.

Klart!