HSB Göta, Riksbyggen och Vätterhem bjuder in till pressträff tisdag 9 juni

08 juni 2020

Välkommen till vår pressträff där vi kommer att presentera ett projekt med stark lokal förankring som HSB Göta, Riksbyggen och Vätterhem har skapat gemensamt.

Genom våra olika verksamheter har vi insyn i vardagslivets effekter på miljön och vilka förbättringsmöjligheter som finns. Syftet med projektet är att informera och bidra med kunskap om hur vi alla kan leva mer hållbart. Mer information delges på pressträffen.

När: Tisdag 9 juni kl. 09:30 alt. 15.00

Var: Vätterhem på Klostergatan 10, Jönköping.

På plats för att berätta om projektet och svara på frågor finns:

Sandra Bergqvist, Marknadschef HSB Göta

Ove Mårtensson, Försäljnings och kundansvarig Riksbyggen

Peter Ström, Projektledare/Energiingenjör Riksbyggen

Elin Richardson, Kommunikatör Vätterhem

Självklart tar vi hänsyn till rådande Covid-19 situation och förhåller oss till myndigheternas rekommendationer.

Har du inte möjlighet att närvara kan du maila elin.richardson@vatterhem.se för mer information som skickas ut efter pressträffen.

hsb göta