Bredband
Alla boende i föreningen har tillgång till Telenors bredband. I grundutbudet ingår hastigheten 500/500 Mbit/s. För att kunna nyttja bredbandet behöver du ha en router från Telenor.
TV
Alla boende i föreningen har tillgång till digital-TV från Tele2. För att kunna nyttja Tele2:s digitala TV-tjänst behöver du ha en digitalbox från Tele2.
Aktivering av tjänsterna
För att aktivera ditt bredband och din TV-tjänst behöver du kontakta respektive leverantörs kundtjänst.
Avgift
Bredbands- och TV-tjänsten ingår i din månadsavgift. Vill du däremot utöka bredbandshastigheten eller kanalpaketet kan extra avgifter tillkomma. Kontakta respektive leverantörs kundtjänst för mer information.
Inkoppling av utrustning
För att få hjälp med inkoppling av utrustningen behöver du kontakta respektive leverantörs kundtjänst. För att de ska kunna hjälpa dig behöver de din gatuadress och ditt lägenhetsnummer (det som står på din lägenhetsdörr), så se till att ha detta tillhands när du kontaktar leverantören.
Övrig support
För att få hjälp med övriga ärenden, till exempel vid frågor eller problem med bredbands- och TV-tjänsten, behöver du kontakta respektive leverantörs kundtjänst.