BRF Ljungberget, HSB Norra Bohuslän

Husen i vår förening byggdes färdigt år 1992. Föreningen består av 42 lägenheter och storleken varierar från 2-4 rum och kök. Föreningen har 10 elstolpar för laddning av el-bil. Dessutom finns 24 p-platser utan el att hyras av medlemmarna. Föreningen har även 25 garageplatser för uthyrning. Platserna fördelas efter kötid och kan hyras mot en avgift som fastställs av styrelsen.

Våra lägenheter har antingen en balkong eller en uteplats. Vi har generöst tilltagna gemensamma grönytor och berg. För barnen finns lekplats. Vi har flera gemensamhetsanläggningar såsom tvättstuga, cykelförråd och redskapsförråd.

Det finns även ett övernattningsrum med dusch och pentry som kan användas mot en mindre kostnad efter förhandsbokning.

Våra adresser är Olsbergsvägen 26-60.

För våra nya och befintliga medlemmar finns även nedan "Välkomstbrev" med en summering av fakta från vår hemsida.