Bokningssystem

Du kan boka valfri tvättstuga i ditt hus på Digitala AnslagsTavlan (DAT) på plan 1.
Vid varje tvättstuga på plan 3 finns en liten terminal där kan du boka tider för den aktuella tvättstugan.
Via tavlan på plan 1 eller via webben/appen kan du även boka gymlokal och bastu, om du har behörighet dit. Manualer för hur man går tillväga går att ladda ner längst ned på sidan.

WEBBOKNING, Så här går du tillväga:     Länk till webbokning  

Detta är dina inloggningsuppgifter:
Namn: föreningens nummer 61-2116-  kompletterat med ditt specifika lgh nr Exempel: 61-2116-X-XXX
Lösenord: skicka ett mejl till aspnasbrf@gmail.com så skickar vi uppgiften till dig

(FYI sedan den här instruktionen skrevs har en fusion av HSB ägt rum så att vi numera tillhör HSB Stockholm. Därmed har vi ett nytt föreningsnummer, från tidigare tidigare 61-2116 är det numera 99-9116 - DOCK gäller forfarande det gamla numret i vårt bokningssystem.)

PORTTELEFON
Gäster letar upp och markerar ditt namn på porttelefonens display samt trycker på Ring.
Du svarar och hör vem det är och trycker på knappen 5 för öppning av porten. När du trycker på 5 avbryts samtalet - om samtalet inte avbryts har öppningen misslyckats.

Om det inte fungerar - Kolla och ändra inställningar i din telefon

Har du iPhone (Apple) kan du försöka med följande inställning i din telefon:
Gå till Inställningar, Mobilnät, Alternativ för mobildata, Aktivera 4G och välj Endast data.
Har du Android mobiltelefon kan du försöka med följande inställning:
Gå till Inställningar, Anslutning, Mobilnätverk, LTE röstsamtal och ta bort om det är aktiverat.