Du som loggar in med BankID på fil eller via dosa behöver först välja Mobilt BankID och därefter välja BankID innan du matar in ditt personnummer för att komma in. Vi jobbar på att rätta till detta och beklagar strulet som uppstått.

Felanmälan/jour

Skador och fel skall normalt anmälas till HSB felanmälan per telefon eller e-post. Vid akuta fel under kvällstid och helger hänvisas till jourmontör. Felanmälan på kabel-tv eller bredband görs till respektive leverantör, se respektive rubrik under "Boken i detalj" här på hemsidan.

Felanmälan hos HSB

E-post: felanmalan.mail@hsb.se
Telefonnummer: 010-442 50 00
Felanmälan (formulär) hos HSB (länk)

Jourmontör (akuta fel kvällar/helger)

Observera att jourmontör endast reparerar skada av sådan art att åtgärd absolut icke kan anstå till att HSB själv åtgärdar felet. Telefonnumret till Jourmontör: 08-657 77 22