Tvättstugor

Alla maskiner i tvättstugorna är tidsstyrda from 06:50-22:30.
Bokar gör du via porttavlan. Lämna tvättstugan som du själv vill överta den. Du som har egen tvättmaskin – tänk på att det är lyhört i fastigheterna.

Snabblänk finns även under fliken länkar.

För tvättstugan gäller:

Tvättider: Alla dagar mellan kl 07.00-22.00 länk.

Tvättstugorna är endast till för föreningsmedlemmar! Det är alltså inte tillåtet att upplåta tvättstugan för ICKE-medlemmar

När ni tvättat så glöm ej att öppna tvättmedelsfacken så att det inte blir mögel!

All tvätt och torkning rymms nu i ett 3 timmars pass. Alltså, om du inte "blippar" in dig innan din tid är slut blir du utelåst och kan inte komma in i tvättstugan föräns nästa tvättare kommer.

Vi är många som delar tvättstuga, om Du ej behöver Din tvättid!

TA BORT DIN BOKNING!

Bokad tvättid som inte nyttjats inom 30 minuter släpps i bokningssystemet och kan bokas av annan.

Var rädd om utrustningen, tänk på att det gagnar föreningen (oss själva) att vi är aktsamma om vår gemensamma egendom.

Om fel uppstår så ring felanmälan!

TÄNK PÅ ATT LÄMNA TVÄTTSTUGAN SOM DU SJÄLV VILL FINNA DEN.

REN OCH STÄDAD!