​HSB Bostad utser Camilla Thurn till ny chef för projektledning

18 december 2018

Camilla Thurn har utsetts till chef för projektledning på HSB Bostad. Hon kommer närmast från en tjänst som projektansvarig entreprenad på HSB Bostad.

– Camillas långa erfarenhet och starka driv kommer att betyda mycket för verksamheten, säger Wafa Knutson, affärsområdeschef produktion.

– Jag ser fram emot att utveckla verksamheten vidare. Kvalitet i leveransen av bostäder är centralt för oss på HSB, säger Camilla Thurn

Camilla Thurn tillträder tjänsten den 1 januari 2019.

OM HSB BOSTAD

Under snart hundra år har HSB byggt nya bostäder och skapat "det goda boendet". Mer än var tionde bostad i Sverige har byggts av HSB. HSB Bostad AB är HSBs bostadsproduktionsbolag i Stockholms län och på Gotland.

www.hsb.se