Välkommen till HSB

​Jeanette Holmén ny marknadschef på HSB Göteborg

15 januari 2018 Jeanette Holmén kommer senast från Got Event AB, som är Göteborgs stads evenemangs- och arenabolag. Där ingår Jeanette Holmén i ledningsgruppen och ansvarar för områdena försäljning och marknad.

Innan dess har hon haft ledande positioner i såväl hotell- som resebranschen och har därmed en bred erfarenhet som hon kommer ha god nytta av i sitt nya uppdrag som marknadschef på HSB Göteborg.
-Det känns väldigt bra att vi lyckats knyta Jeanette till HSB som marknadschef, säger Lars Göran Andersson, vd på HSB Göteborg. Hon har erfarenhet från olika branscher, är en modern och kompetent ledare samt brinner för HSBs värderingar vilket gör att hon kommer att spela en viktig roll i vår resa mot visionen ett hållbart boende i världsklass.

Jeanette tillträder sin tjänst på HSB Göteborg den 19 mars, där hon kommer att ingå i företagets ledningsgrupp.

Vid frågor, kontakta Lars Göran Andersson, vd HSB Göteborg: larsgoran.andersson@hsb.se

Först i Sverige! HSB Göteborg är verifierat i hållbart samhällsansvar.
HSB Göteborg är ett kooperativt bostadsföretag och verkar från Lysekil i norr till Kungsbacka i söder. Vi erbjuder nyproducerade bostadsrätter i attraktiva områden, hyreslägenheter, ett fördelaktigt bosparande och ett heltäckande förvaltningsutbud för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare. Idag är det 67 000 medlemmar som alla äger HSB Göteborg tillsammans. I samverkan skapas Det Goda Boendet – goda bostäder, välskötta hus, trygg boendeekonomi och en god boende gemenskap. Och eftersom det är medlemmarna som äger HSB är det också de som demokratiskt beslutar om verksamheten. Detta skiljer HSB från övriga och ger också medlemmar möjlighet att utveckla sitt boende till något unikt och givande.