Information från styrelsen mars 2019

02 april 2019

 

Information från styrelsen mars 2019

 

 

 

HISS-PROJEKTET

 

Samtliga anbud är nu avslutade och dom har varit 4st. och deras tidsplan var den samma, att det tar 5 veckor att byta en hiss. Styrelsen har beslutat att valet av entreprenör blev S:t Eriks AB eftersom dom hade det förmånligaste utbudet. S:t Eriks AB kommer att byta ALLA hissar samtidigt med början den 2 september-4oktober 2019.

 

Information om hiss-projektet kommer att delas ut, skriftligt till alla boenden.

 

 

 

BALKONGDÖRREN

 

Det är viktigt att barnspärrarna till balkongdörren blir monterade, de fresta av spärrarna är monterade. Behöver du hjälp kontakta styrelsen!  Ansvaret ligger på dig som boende att det blir åtgärdat.

 

 

 

 

 

Nästa styrelsemöte är tisdagen den 9 april 2019 kl 1845 OBS tiden!

 

 

 

 

 

MVH Styrelsen Gullriset