FELANMÄLAN

Tänk på att vi har gemensamt ansvar för huset. Felanmälan bör göras av alla som upptäcker ett fel, både om det gäller den egna lägenheten eller gemensamma områden. På så sätt kan felen snabbast möjligt bli åtgärdade och större obehag undvikas. Men du måste vara säker på att det är ett fel och att föreningen/fastigheten ska rätta till det. Onödiga utryckningar kostar oss alla mycket pengar!

Felanmälan görs till:

HSB felanmälan: service.stockholm@hsb.se

HSB felanmälan. Må-to 08.00-15.00, fr 08.00-13.00. Tel 010 4421100.

HSB jour, tel 08-695 00 00. OBS! Endast i verkliga nödfall som utströmmande vatten eller bortfall av el i hela lägenheten eller andra mer katastrofala situationer. Jour-utryckningar är mycket dyra!!!

Anmäl ohyra i lägenhet direkt till Anticimex 08-19 00 30, uppge HSB försäkring.
Lokalhyresgäster anmäler ohyra till sitt försäkringsbolag.
Du kan också felanmäla på webben. Använd länken nedan. Om du gör det, lämnar du Bfr Fridhems hemsida och går in på HSB Stockholms hemsida.