Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Digitalt medlemsbevis - bra för miljön och plånboken

23 november 2017 Mitt HSB har lanserats för att göra din användarupplevelse bättre, via ett trevligare gränssnitt, mer lättförståeliga namn på dina tjänster och enklare navigering. Mitt HSB har också blivit mer mobilt och surfplattevänligt.
I och med lanseringen av Mitt HSB kommer vi från den 1 januari 2018 inte längre skicka ut plastkort som medlemsbevis till nya medlemmar. Vi kommer också upphöra med de årsmärken som tidigare skickats ut till dig som medlem. Istället kommer du få tillgång till ditt medlemsbevis genom vår hemsida hsb.se. Där loggar du in på Mitt HSB, klickar på Mina sidor och hittar ditt digitala medlemsbevis som du kan visa upp från din telefon eller skriva ut. Det går även bra att använda medlemskortet för 2017 under hela 2018. Har du ingen dator eller smart mobiltelefon? Kontakta Kund- och medlemsservice på service.stockholm@hsb.se eller 010-442 11 00 så hjälper vi dig att få en utskrift av medlemsbeviset hemskickat.

 

Mitt HSB - nästa steg i vår digitala utveckling

I Mitt HSB kan du sköta allt som du tidigare gjort i HSB Portalen, exempelvis se uppgifter om din bostad, avier, intresseanmälningar, bosparpoäng med mera. För att förenkla för dig som medlem har vi också förbättrat strukturen bland våra mallar och blanketter. Du hittar numer alla dina rabatter och förmåner i Mitt HSB. För att logga in klickar du på "Logga in" på hsb.se/stockholm. Lösenordet är detsamma som för HSB Portalen. Har du glömt ditt lösenord så kan du beställa ett nytt via inloggningssidan.