Kontakta oss

Förvaltning

För bostadsrättsföreningens ekonomiska förvaltning och fastighetsskötsel ansvarar HSB: www.hsb.se

HSB:s Kundservice
Kontakta HSB om du har funderingar angående exempelvis avgifter och avier, överlåtelse, panter, hyreslokaler, parkering etc.
Tel
: 018-18 00 00
E-post: kontakt.uppsala@hsb.se

Felanmälan:
Upptäcker du ett fel i din egen lägenhet, i föreningens gemensamma utrymmen, på fastighetens fasad eller på gården, ombeds du omgående göra en felanmälan direkt till HSB. Anledningen till att den som upptäcker fel måste anmäla det på egen hand är att vederbörande bäst kan redogöra för problemet, svara på uppföljande frågor och träffa överenskommelser med fastighetsskötaren samt eventuell reparatör.
Tel: 018-18 00 00 (öppettider mån-tor 8–16, fre 8–15, lunchstängt 12–13)
Akuta fel utanför öppettiderna ring 018–24 30 90.
E-post: kontakt.uppsala@hsb.se
Formulär: Det finns även ett formulär för felanmälan på hsb.se som man kan använda.

Öppettider HSB:
Måndag-torsdag 8–16. Fredag 8–15. Lunchstängt klockan 12–13.
Vid akuta fel som inte kan vänta, utanför ordinarie öppettider, ring 018–24 30 90.

Postadress HSB:
HSB UPPSALA
Box 1103, 751 41 Uppsala
Besöksadress HSB:
Märstagatan 4, 753 23 Uppsala

Kontakta föreningens styrelse 

För att kontakta styrelsen kan du antingen mejla till brfkarolinen@gmail.com så besvarar vi din fråga så snart vi kan.