Felanmälan

Felanmälan ska i första hand ske till vår förvaltare. Se separat sida om kontaktuppgifter till förvaltaren.

I akuta ärenden utanför kontorstid kan Upplands Boservice kontaktas som då informerar den som felanmäler, vad som är eget ansvar, dvs. vad som Upplands Boservice kommer att debitera felanmälaren och vad som bedöms som föreningens ansvar.

Om du är osäker eller vill veta mer om vad som är ditt ansvar och vad som är föreningens ansvar, läs informationsbroschyr från HSB som berättar vad som är bostadsrättsinnehavarens skötselansvar och vad som är föreningens ansvar.

Fastighetsskötsel HSB brf 98 Fyrisvallen 
Upplands Boservice AB 018 – 18 74 01 
E-post: info.uppsala@boservice.hsb.se 
Öppet vardagar 07.00 – 16.00 

Vitvaror anmäls som tidigare till Electrolux. Se bopärmen som ni fick vid inflyttningen!