Årstämman

Årstämman hålls årligen i slutet av april. Det är din chans att påverka ditt boende i frågor som du anser vara av vikt. Under årstämman väljs styrelsen in som ansvarar för löpande underhåll, investeringar och frågor relaterade till enskilda medlemmar.

BRF Bjuslätt håller vanligtvis årstämman i matsalen i Toleredsskolan, eller i Maria Magdalena Kyrkas församlingshem (f.d. Häckensborg). Då får vi även besök av en oberoende mötesledare för att hålla mötet trevligt och i god ton. Efteråt bjuds det på något att äta.

Vill du vara med i styrelsen och arbeta för dig och dina grannars gemensamma boende?
Genom att arbeta i styrelsen kan du direkt vara med och påverka vårt gemensamma boende.

Kontakta gärna någon i valberedningen, valberedning@brfbjurslatt.se, eller övriga i styrelsen, om du är intresserad att bli styrelsemedlem. Kontaktinformation till styrelsen finns i trappuppgångarna.