Så gör du felanmälan

HSB felanmälan

Vid akuta frågor kontaktar du i första hand HSB felanmälan,
tel 010-442 24 24.

Öppettider är:
Måndag 08.00–18.00
Tisdag–torsdag 08.00–17.00
Fredag 08.00–15.00

Felanmälan kan också göras dygnet runt via HSB Göteborgs hemsida.
Gör din felanmälan här!

Vid akuta fel efter kontorstid kontakta Securitas på 010-470 55 98. Akuta fel kan till exempel vara en vattenläcka eller strömavbrott.

Hissfel

Kontakta Kone Hissar AB, tel 0771-50 00 00 och meddela hissens
id-nummer och adress samt vad som är problemet med hissen.

Garageporten

Felanmälan görs till Crawford, tel 020-24 98 00.

Låset i lägenhetsdörren

Felanmälan görs till Låset, tel 031-13 70 01. Vill du beställa nya nycklar kontakta styrelsen.

Kabel-TV

Kontakta AT Installation, 08.00–21.00 alla dagar,
tel 020-66 85 00.

Bredband

Kontakta din tjänsteleverantör.

Övriga ärenden

Lämna lapp i Styrelsens postbox (längst upp till höger) vid 54:an.