Styrelsen

Styrelsen i brf Laestadiusparken består av ordförande, vice ordförande, sekreterare, ledamot samt en ledamot i form av HSB representant. HSB ledamoten verkar som ett stöd för den sittande styrelsen.

Det är vi som sitter i brf Laestadiusparkens styrelse:

Ordförande: Helene Ek, e-post: la.helene@gmail.com mobiltelefon: 0738282597.

Vice ordförande: Roger Karlsson.

Sekreterare: Marita Johansson.

Ledamot: Sofia Lindmark Burk.

HSB representant: Melanie Åström.

Är du intresserad av att sitta styrelsen? Har du frågor om styrelsearbetet och vill veta mer?

Kontakta Donna Sakari eller Karl-Åke Åneskog, valberedningen brf Laestadiusparken.

MEDLEMSKAP I HSB
Bostadsrättsföreningen är medlem i HSB vilket innebär att den får professionell hjälp och stöd. Medlemskapet ger bostadsrättsföreningen möjlighet att ställa krav och påverka HSB. I alla HSB bostadsrättsföreningar finns det en HSB ledamot som ger stöd och kunskap till föreningens styrelse.

HSB utser en professionell revisor med särskild kunskap om bostadsrätts föreningar.