Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Felanmälan instruktion

Felanmälan kan enbart göras när man är inloggad på Mitt HSB. Detta för att göra hanteringen så smidig som möjligt för både er och oss.

När felanmälan görs i inloggat läge kan du hela tiden följa statusen på ärendet via din sida på Mitt HSB. 

För att logga in klickar du på Mitt HSB i den blåa menyn. 

felanmälan.png

Efter det loggar du in med dina användarnamnet och lösenordet som skickats ut när ni registrerade er som medlemmar eller med BankID. 

Logga in sida.JPG

När ni loggat in klickar ni på Ärenden & Felanmälan.

Felanmälan inloggad.JPG

Efter det klickar ni på Skapa Felanmälan, era lägenhets- och kontaktuppgifter är redan förifyllda då. 

 

Det är viktigt att ni väljer Felanmälan och inte beställning när ni ska göra en felanmälan!

Felanmälan.JPG