Fritidskommittén

Brf Timotejen har en fritidskommitté som anordnar olika aktiviteter för oss som bor här. Till exempel ordnar man tema-aftnar i Mysingen, resor till olika resmål, gårdsfester på sommaren och andra aktiviteter både för unga och gamla.

Möjligheterna är obegränsade för nya och annorlunda aktiviteter. Du som medlem kan visa ditt intresse och komma med idéer och förslag! Kanske kan du också bidra och hjälpa till vid något tillfälle.

Fritidskommittén består av följande medlem efter årsstämman 2018:
Stämman gav styrelsen i uppdrag att utse en fritidskommitté för 2018 och 2019. Vi behöver fler som kan ingå i fritidskommittén, vänligen kontakta styrelsen om du är intresserad.

Vid arrangering av olika aktiviteter får man också hjälp av styrelsen och medlemmar i föreningen som kan bidra med kunskaper inom den aktuella aktiviteten eller temakvällen.