Informationskanaler

Här på hemsidan uppdaterar vi med nyheter så ofta vi kan. Även uppdateringar av blanketter och dokument görs regelbundet.

Hissbladet byts ungefär två gånger i månaden. På det skriver vi aktuella saker som berör alla boende. Här på hemsidan finns också det aktuella Hissbladet för utskrift. Under Boendeinformation och egen flik i vänsterspalten.Du kan också hämta ett utskrivet ex nere på föreningskontoret under deras öppettider.

Ett problem är att någon/några envisas med att ta ner Hissbladen från ramarna i hissen. Styrelsen beklagar detta men gör vad vi kan för att kunna informera alla boende om det vi tycker är viktigt.

En gång i månaden ordnar föreningen också cafékvällar. Vi håller till i föreningslokalen vid 40-husets gavel. Dit är alla välkomna och vi håller öppet mellan 16-19, oftast sista onsdagen i månaden. Till cafékvällen kommer alltid någon från styrelsen så ni har möjlighet att fråga om saker ni undrar över.