Lägenheter

Byggår: 1991

Överlåtelseavgift (lägenhet): 2,5 % av prisbasbelopp
Pantsättningsavgift (lägenhet): 1 % av prisbasbelopp

Lägenheterna i föreningen är fördelade enligt följande;

Ettor
Det finns 3 stycken enrummare i föreningen.
Boarea ca 45 kvm, 1 rum.
Andel i föreningen är: 0.40502%

Tvåor
Det finns 2 stycken tvårummare i föreningen.
Boarea ca 62 kvm, 2 rum varav 1 sovrum.
Andel i föreningen är: 0.52722%

Treor
Det finns 54 stycken treor i föreningen. Samtliga är byggda 1991.
Boarea ca 88 kvm, 3 rum varav 2 sovrum.
Andel i föreningen är: 0.75251%

Planlösning
Ljust och trevligt kök med fria ytor. Stor plats för matbord för ca 6 pers. I anslutning till köket finns en tvättstuga med både tvättmaskin och torkskåp, samt stor rostfri bänk och tvättho. Kan även användas till förvaringsutrymme.

Entréplan: Ljus och trevlig hall med direktkontakt till det trevliga köket. Ett par meter in har du en gedigen trätrappa till övervåningen samt Wc. Vidare in har du ett mycket fräscht vardagsrum med ekparkett.

Badrum på entréplan är utrustad med Wc, handfat, dusch, våtrumsmatta och våtrumstapet samt handduksvärmare och badrumsskåp.

Övre plan: Hall med takstege upp till stort vindsutrymme med belysning.
Två sovrum varav det ena har möjlighet till att avdelas till att bli ett tredje sovrum. Gott om garderober samt en klädkammare. Badrummet på övre plan är helkaklat och har Wc, handfat och handduksvärmare, samt badkar och badrumsskåp.

Liten fyra
Det finns 5 stycken små fyror i föreningen.
Boarea ca 89 kvm, 4 rum varav 3 sovrum.
Andel i föreningen är: 0.81988%

Stor Fyra
Det finns 45 stycken stora fyror i föreningen.
Boarea ca 108 kvm, 4 rum varav 3 sovrum.
Andel i föreningen är: 0.91220%

Planlösning
Ljust och trevligt kök med fria ytor. I anslutning till köket finns en tvättstuga med både tvättmaskin och torkskåp, samt stor rostfri bänk och tvättho. Kan även användas till förvaringsutrymme.

Övre plan: Hall med takstege upp till stort vindsutrymme med belysning. Helkaklat badrum med badkar. Tre sovrum. Gott om garderober samt en klädkammare. Badrummet på övre plan är helkaklat och har Wc, handfat och handduksvärmare, samt badkar och badrumsskåp.