Välkommen till Brf Emaljeraren i Kallhäll

Med denna hemsida vill vi i Brf Emaljeraren hälsa dig välkommen till vårt hus och vår förening.

Här hittar du information om området, föreningens arbete och annat som kan vara viktigt att känna till. Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta våra portombud eller skicka mail till oss i styrelsen: styrelsen@emaljeraren.se

Söker du mer information eller har frågor kring förreningen så surfa vidare in på www.emaljeraren.se

Emaljeraren i korthet

Brf Emaljeraren ligger i Kallhäll vid Emaljvägen 2-18,

Emaljeraren är en bostadsrättsförening ansluten till HSB Norra Stor-Stockholm.

Huset byggdes åren 1963-64.

Huset har 276 lägenheter och ett antal lokaler.

Några av dessa lokaler är idag uthyrda till bland annat tandläkare och damfrisering.

I fastigheten ingår även ca 21 600 kvm tomtmark fördelat på parkering, lekplatser och skog.

Själva Emaljvägen med tillhörande trottoar tillhör kommunen.

E-maljen kompletterar

Nyheter som är av vikt skall ju självklart kunna nå dig även om du inte har tillgång till internet.