Förvaltning och felanmälan

Kund- och medlemsservice

Kund och medlemsservice kan du kontakta vid fel i lägenheten, byggnaderna, gemensamma lokaler eller på föreningens område. Även när det gäller frågor kring överlåtelser, panter, hyror och avgifter samt garage- och parkeringsplatser.

Telefon: 010-442 11 00
Måndag-onsdag & fredag: 08.00-16.30, Torsdag: 08.00-18.00
Webben: www.hsb.se/stockholm                     
E-post: service.stockholm@hsb.se
Felanmälan kan också göras här: Felanmälan 

Jour

Jour: 08-695 00 00
Vid akuta eller allvarliga fel som inte kan vänta till ordinarie arbetstid, kontakta någon i styrelsen så ringer de jouren! Efter kl 22.00, ring jouren direkt. 
Var uppmärksam på att du kan få betala utryckningen själv om felet beror på bristande underhåll, slarv eller annat orsakat av dig som bostadsrättsinnehavare.

Förvaltning

Förvaltare, Marie Wahlén, 010-442 11 00                                                           
Boendefrågor, skadeärenden och rådgivning

HSB Stockholm, Haningekontoret 010-442 10 00
Besöksadress: Sleipnervägen 115, 136 42 Haninge, Midgård Handen
Öppettider: Måndag - Torsdag: 9.00-11.30 och 13.00-15.00, Fredag 9.00-12.30