Felanmälan

Vi har tecknat avtal med HSB Göteborg om teknisk förvaltning. En fastighetsskötare går igenom området några gånger per månad. Om man upptäcker fel som behöver åtgärdas - vare sig det är gemensamma utrymmen som en trasig grind eller inne i den egna bostaden - kan du felanmäla detta till HSB Göteborg.

Du kan använda dig av felanmälan oavsett om det är något du som bostadsrättsinnehavare eller föreningen ansvarar för - om felanmälan rör något du som bostadsrättsinnehavare ansvarar för kommer du att bli fakturerad för arbetet. Läs gärna i stadgarna vad som ligger under respektive ansvarsområde.

Felanmälan Värmepanna

För att felanmäla värmepannan vänder du dig till Holmgrens på telefonnummer 031-340 03 00

Felanmälan Bredband/TV

För att felanmäla bredband och TV ringer du Telia på telefonnummer 90 200 eller gå in på webben via https://www.telia.se/privat/support

Felanmälan Laddboxar

För att felanmäla laddboxar vänder du dig till Elbilbox på https://elbilbox.se/support/

Felanmälan/fastighetsskötsel HSB

Övrig felanmälan gör du på HSB Boendeservice lättast via nätet  https://www.hsb.se/goteborg/felanmalan/ eller inloggad via "Mitt HSB", det går även att nå dem via telefonnummer 010-442 20 00 eller via e-post boendeservice.gbg@hsb.se