Felanmälan

Skall du anmäla flera fel i din lägenhet, gör en anmälan per fel. Vid akuta fel under dagtid, kontakta HSB Göteborg på telefon: 010-442 24 24.

Du vet väl att du även kan logga in i HSB Portalen och göra din felanmälan? Alla medlemmar i HSB har inloggning där. För att logga in i HSB portalen krävs lösenord. Om du inte har något lösenord, eller har glömt bort det, går det att få lösenordet hemskickat via post genom att ange ditt personnummer på HSB Portalens inloggningssida. Om du angett din mejladress får du lösenordet skickat till din mejl.

Tänk på att du som bostadsrättsinnehavare ansvarar för ett visst underhåll i din lägenhet. Detta regleras genom din bostadsrättsförenings stadgar. Vissa tjänster som du beställer här kan komma att faktureras dig.

Det går även bra att ringa in felanmälan på telefonnummer 010-442 24 24.

Öppettiderna för felanmälan via telefon är:
Måndag 08.00-18.00
Tisdag-torsdag 08.00-17.00
Fredag 08.00-15.00
Lördag-söndag stängt

Observera att dagen före röd dag stänger vi klockan 13.00. Röda dagar samt klämdagar har vi stängt.

Vid akuta fel efter kontorstid kontakta Securitas på 010-470 55 98. Akuta fel kan till exempel vara en vattenläcka eller strömavbrott.