Styrelsen vill gärna träffa dig som är nyinflyttad i vår förening. Därför har vi två gånger per år ett informationsmöte där vi går igenom det informationsmaterial som sänds ut under inflyttningsveckan och ger lite övrig aktuell information om föreningen. Naturligtvis finns det också tid att sitta ner en stund och fika tillsammans och prata om din nya bostad. Du är välkommen till dessa möten när du vill. Har du inte möjlighet vid första tillfället är du välkommen andra! Vi träffas i föreningslokalen på Khg 72. kl 18.00.