Felanmälan

Förvaltningsadministratören på HSB Göteborg kan hjälpa er med frågor såsom:
Beställa fler nycklar/nyckelbrickor, kö till parkeringsplats, hyra av extra förråd, byte av telefonnummer till porttelefonen, uppgifter om bokning av gemensamma utrymmen m.m.

Vid fel i lägenheten eller allmänna utrymmen kontakta enl nedan:
Ring (på ordinarie öppettider) HSB Göteborgs Medlemscenter Tel 010-442 20 00
Digitalt kan du göra en felanmälan på hemsidan dygnet runt, fyll i formuläret här.
För övriga frågor och ärenden: info.gbg@hsb.se

Akuta fel utanför ordinarie öppettid, som inte kan vänta, så som en vattenläcka eller en strömlös lägenhet, ring och anmäl till Securitas 010 – 470 55 98

Vitvaror anmäls direkt till leverantören, Siemens 0771 - 19 55 00
(OBS! meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen & produktnummer på din vitvara)

Tv, Bredband och Telefoni anmäls direkt till Telia 90200

Hiss anmäls direkt till KONE Hiss 020-72 20 20

Stopp i sopnedkast anmäls direkt till Envac 031-19 84 51