Problem att boka lägenheterna via hemsidan?

04 januari 2014 Den nya versionen av Internet Explorer med versionsnummer 10, kan orsaka att bokningssidan är blank när du loggat in på bokningsportalen. För att undvika detta kan man välja "kompatibilitetsläge" i Internet Explorer 10: En annan orsak kan vara att man loggar in med en surfplatta. Går man in på vanligt sätt med en iPad el liknande så syns inga bokningstider. Ska man använda en surfplatta måste man ladda ner en app och logga in med den. Se mer information om det på bokningssidan som du når från förstasidan på hemsidan.

Ibland ser en webbplats som du besöker inte ut som förväntat. Kanske visas inga bilder, menyerna visas inte på rätt plats eller så är textrutorna i oordning. Detta kan bero på ett kompatibilitetsproblem mellan Internet Explorer och den webbplats du besöker. Om en webbplats inte är kompatibel med Internet Explorer visas knappen Kompatibilitetsvy i adressfältet. Du kan bara aktivera kompatibilitetsvyn i Internet Explorer för skrivbordet.


Så här aktiverar du kompatibilitetsvyn

0.
Se efter om knappen Kompatibilitetsvy visas i adressfältet. (Om knappen inte visas behöver du inte aktivera kompatibilitetsvyn.)

0.
Tryck eller klicka på knappen Kompatibilitetsvy om du vill visa webbplatsen i Kompatibilitetsvyn.


När du aktiverar Kompatibilitetsvy visas webbplatsen alltid i kompatibilitetsvyn när du besöker den från Internet Explorer. Du kan stänga av den genom att trycka eller klicka på knappen igen. Du kan också rensa hela listan med webbplatser som använder Kompatibilitetsvyn genom att radera webbhistoriken.