Brf Spelmansgården

Bostadsrättsföreningen Spelmansgården är belägen i en attraktiv miljö på Västra Fäladen med närhet till bad och fritidsaktiviteter.
Samt kommunal och kommersiell service.

HSB:s Brf Spelmansgården är en småhusförening med 95 hushåll i ett attraktivt läge utmed Löpargatan och Svaneholmsgatan.
Kommersiellt centrum med affär, restaurang och apotek m.m. finns på Fäladstorget c:a 500 m från föreningen samt även vid Kung Hans väg där det finns affär och djurbutik.

Närheten till IES Engelska skolan, Montessori och Västervångsskolan med årskurserna F-9. Dessa finns inom 2 km avstånd från föreningen även olika förskolor finns på nära avstånd från föreningen.

Inom ca 5 minuters avstånd från föreningen finns det badplatser, affärer, camping, gym, fotbollsplaner, semesterbyn, ishall, badhus samt golfbana.