Välkommen till Brf Tornet!

Brf Tornet ligger på Västra Fäladen i norra Landskrona. Föreningen består av 194 lägenheter i form av radhus som är uppförda i en eller en och en halv plan. Här har vi det nära till det mesta och trevliga gårdar.

Nära till service och natur

Stora grönområden finns i direkt anslutning till föreningen. På gångavstånd finns Borstahusen med bad, båthamn, restauranger, camping, spa och golfbana.

I närheten finns också ett mindre centrum med matbutik, apotek, vårdcentral, folktandvård, gym med mera. Dessutom ligger det en nyöppnad matbutik och gym strax norr om området.

Förskolor och skolor med undervisning mellan förskoleklass upp till årskurs nio finns i omedelbar närhet. På Landskrona stads hemsida hittar du mer information om bland annat skolor.

Det finns säkra gång- och cykelvägar till både förskola, skola och affärscentrum. Dessutom stannar stadsbussens linje 4 direkt utanför området. Klicka här för att komma till Skånetrafikens linjekarta.

Barn som gömmer sig bakom luckan till en tvättmaskin

Boka tvättstuga

Klicka här för att boka tvättid.