Parkeringsplatser

Garage i källarplan med 58 hyrda platser, samt 10 parkeringsplatser utomhus

Garage
Föreningens medlemmar kan hyra plats i garaget till en kostnad av 300-550 kr/månad. I mån av plats kan medlemmar i andra föreningar hyra till en extra kostnad på 50 kr/månad.
Skriftlig anmälan till Styrelsen. Epost: hans.jarta@gmail.com

Gästparkering
Parkeringstillstånd krävs på våra P-platser utomhus. Parkeringstillstånden finns i två olika former:

Grönt kort för oss som är boende i föreningen.
Detta kort skall ENDAST användas av dig som bor i föreningen. Tillståndet skall du alltid ha liggande väl synligt i bilfönstret när du parkerar på någon av föreningens anvisade parkeringsplatser.
Gult kort för gäster som hälsar på oss.
Detta kort ska användas av gäster på besök med övernattning hos någon av medlemmarna i föreningen. Längsta samman-hängande p-tid får vara högst 7 dygn.

Varje medlem får ett parkeringstillstånd för boendeparkering samt 2 stycken "Gästtillstånd". Är du i behov av fler kontaktar du Berndt Westlund via berndt.westlund@gmail.com eller 070-6732009