Felanmälan

Om du är osäker på om du ska göra en felanmälan kan du läsa texten kan jag lösa problemet själv?

Felanmälan för lägenheter/allmänna utrymmen görs till HSB.

 

Felanmälan för hissarna görs till Hisscentralen.

 

Lägenheter/allmänna utrymmen

Brf Vesta är anluten till HSBs fastighetsservice. Fel och brister i lägenheterna eller allmäna utrymmen anmäls till HSB.

Du kan göra din felanmälan online eller genom att logga in på HSB Mina sidor

Eller ring till HSB MälarDalarna Dagtid, nummer 010-303 27 00
Öppettider: 08:00-16:00
Lunchstängt: 12:00-13:00

OBS! vid andra ärenden till HSB, så som medlems- och avifrågor som t.ex. autogiro, kontakta kundmottagningen, 010-303 27 00 eller e-post: 07kundmottagningen@hsb.se 

Hissarna

Fel och brister med hissarna på Sidvallsgatan felanmäls till Hisscentralen

Felanmälan Hisscentralen, ring 019-18 24 40

  

Vid akuta fel kvällar och helger ring fastighetsjouren, ring 010-303 27 00

Exempel på akuta problem då du kan ringa jouren:

  • Översvämning/vattenläcka.
  • Annan svår situation som kräver omedelbar åtgärd.

Vid brand, allvarlig olycka eller sjukdomsfall, larma alltid 112.