Information månadsavgift

Föreningens ekonomiska förvaltare Nabo, har en plattform med efterfrågade funktioner, förbättringar och förenklingar för både oss i styrelsen och medlemmar/hyresgäster.

Om du saknar avier för avgiften eller vill justera hur du ska aviseras, så gör du det själv genom att logga in i portalen.

https://portal.nabo.se/kundportal 

Klicka på̊ logga in med BankID. Länk till informationsfilm via youtube hittar du längre ner här på sidan.

Månadsvis avisering
Aviseringar sker månadsvis (dvs avierna för oktober kommer att skickas ut i mitten på̊ september, avierna för november skickas ut i oktober osv). 
Bankgironummer - 5691-3916

Du får först en pappersavi
Den första avin som skickas till dig är en vanlig pappersavi som du betalar manuellt. Efter att du har fått den första avin kan du ändra aviserings- eller betalningssätt om du vill. Om du inte gör någon ändring av aviseringsätt så kommer en pappersavi att fortsätta skickas ut. Från och med den tredje aviseringen som görs så påförs en aviseringskostnad om 29 kr per pappersavi, såvida inte en pappersfri avisering väljs.

Alternativa aviserings- och betalningssätt
Första avin kommer att vara en pappersfaktura som måste betalas manuellt. Därefter finns möjlighet att välja att få avierna via e-post, e-faktura, pappersfaktura (29 kr i aviseringskostnad påförs avin) eller autogiro.

Demonstration av hur aviseringssätt ändras finns i följande länk:
https://www.youtube.com/intro

För frågor gällande din avi/betalning kan du kontakta Nabo på̊ följande sätt:
E-post: boende@nabo.se
Telefon: 010-288 00 27, vardagar 09:00-12:00