Välkommen till Brf Fosietorp

Välkommen

Välkommen till Brf Fosietorps hemsida. Fosietorp är en trevlig förening som ligger i södra Malmö. Hos oss finns det mesta man behöver i livet på gångavstånd. Shopping, motion, närheten till centrum i både Malmö och Köpenhamn, Malmö Arena och Hyllie, och stadionområdet för att bara nämna några.

Föreningen har ett brett utbud av fritidsverksamhet. I området finns en boulebana, biljardhall/ pingis/ shuffle och gym samt många möjligheter till en avkopplande stund i lummig miljö. Grillar och sittgrupper finns över hela området. Fest- och barnkalaslokal finns till uthyrning.

Brf Fosietorp finns i Malmö på

Tornfalksgatan, Ormvråksgatan och Kungsörnsgatan.                                                  Bildresultat för brf fosietorp

Föreningen byggdes 1967 och innehåller 543 lägenheter.