Styrelsen

Styrelsen för 2024 består av följande personer:

Post

Namn

Ansvar

Ordförande

Jenny Djerv

070 777 74 77, jennycronqvist@hotmail.com

Ansvarig för medlemskontakter

Sekreterare

Christina Mikkelsen

070 494 33 08, christina.mikkelsencm@gmail.com

Ansvarig för uthyrning av kvarterslokal

Ledamot

Malcom Carringer

HSB-ledamot

Maria Nordlund

Sara Audelius

Anna Landhager

Hans-Hugo Nilsson

Styrelsen önskar att bli kontaktad genom den brevlåda för inkommande ärenden som har satts upp utanför kvarterslokalen på Kärrhöksvägen 2 - i vilken man kan lägga förslag/frågor/motioner för vidare behandling på nästkommande styrelsemöte; när det gäller övriga frågor svarar Jenny Djerv som medlemskontakt för löpande ärenden.

Uthyrning av kvartersgården kommer att skötas av Christina Mikkelsen – som kontaktas antingen via telefon eller mail.

Styrelsen vill också passa på att särskilt påminna om att alla beställningsarbeten och reparationskostnader som omfattas av föreningens underhållsskyldighet enligt stadgarna måste gå genom styrelsen för att förankras och godkännas innan arbete utförs – detta för att reda ut ansvarsförhållandena före påbörjat arbete.