Bredband, telefoni och TV

Com hem

From 1/7 2017 har föreningen tecknat ett gruppavtal med Com hem för leverans av bredband, tv och telefoni.  I gruppavtalet ingår också en digitalbox. Om ett syskonabonnemang för digtial-tv behövs för en annan tv, kan ni beställa detta via Com hem. Hushållen kommer att få tillgång till;

• TV bas samt Com hem play och playtjänster.
  • Bredband 100
  • Telefoni bas

Bredband

ComHem för bredband "BREDBAND 100"

- ett privatabonnemang på bredband 100/10 (50-100 MB)
- trådlös router ingår
- 5 st e-postadresser

Tilläggstjänster?
Ovanstående ingår i föreningsavgiften, det finns möjlighet att utöka bredbandet men då till betalar medlemmmen denna del själv till ComHem. Eftersom vi har ett gruppavtal kan medlemmen få rabatt på utökade tjänster. Se comhem.se/gruppavtal eller ring kundservice för gruppavtal på telefon 0775-171720.

Telefoni BAS

Telefoni bas ingår i avtalet, det som tillkommer är samtalskostnaderna som ni ringer. Faktureringen av samtalsavgifterna sker i efterskott. Fullmakt för nummerflytt (portering) skickas separat till medlemmen från Com hem för de som har beställt telefoni.

Utöka eller följ ert privata abonnemang hos Com hem

Ni kan logga in, för att se ert privata abonnemang och även där utöka era personliga tjänster.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Com Hem Play

Med Com Hem Play kan du se dina tv-kanaler och playtjänster på din dator, surfplatta och mobil – oavsett var i Sverige du befinner dig. Com Hem Play-appen fungerar också som fjärrkontroll till din TiVo, så du kan styra allt från din mobil eller surfplatta.

Playkanaler
3, 4, 4 HD, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, AXESS TV, FOX, TLC

Playtjänster
Se dina favoritprogram när du vill – helt reklamfritt – i dina kanalers playbibliotek och sträcktitta serier i hela säsonger från playtjänster som Cirkus och ABC Studios i Play & Film i TiVo. Har du Viasat och C More får du även tillgång till deras playutbud.

Playtjänsterkanaler
3,  5, 6,  8, 9, 10, 11,  FOX, TLC