Bredband, tv och telefoni

Bredband och Ip-telefon

Som medlem i Brf Daggkåpan har du möjlighet att teckna bredband hos Telenor (tidigare bredbandbolaget). Bredbandet ingår i hyran. Hastighet: 500/500.

Telenor (bredbandsbolaget) kundservice 020-222 222 vardagar 8.00-17.00, helger 9.00-17.00
www.telenor.se

Digitala tv-kanalerna Tele2:

Nu har alla boenden i Daggkåpan möjlighet att använda ett digitalt basutbud från Tele2 (tidigare Com Hem) på sin tv. För att ta del av de tjänster och rabatter som vårt avtal ger måste man som medlem ringa till Tele2 kundservice på nummer 90 222.

Annan utrustning och andra kanaler som Com Hem tillhandahåller får man själv betala för. Vill man inte göra något alls kan man fortfarande titta på analog tv som vanligt.

Om du flyttar eller säljer din bostadsrätt
Vid utflyttning, ring Tele2 kundservice 90 222 för att:

1) säga upp dina tjänster eller göra en adressändring om du flyttar till ett nytt Tele2-hus och vill behålla ditt abonnemang utan det avtal som Brf Daggkåpan har.

2) göra en överlåtelse om det är överenskommet med den nya medlemmen som flyttar in. Kundservice har blanketter för överlåtelse. Fördelen är då att befintlig utrustning kan lämnas kar och den nya lägenhetsinnehavaren snabbt kan koppla in sin tv.

Tele2 kundtjänst. tel. 90 222, vardagar 8.00-19.00, helger 9.00-18.00.
www.tele2.se