Det kommer inte hinna lösa sig idag. De kunde inte säga hur lång tid felsökningen och eventuell reparation skulle ta. Uppdateringar kommer när vi får dem.
Uppdatering 21/11, 14:30:
Tele2 har konstaterat att det inte enbart är vår förening som är påverkad, felsökning pågår.
Uppdatering 21/11 21:46
Reparatör från Tele2 har varit på plats under fredagskvällen och försökt hitta felet. Misstanke finns om att kabel är skadad utanför vårt område, fortsatt felsökning kommer att ske efter helgen.
Uppdatering tisdag 25/11, 10:27
Vi har fått bekräftat från Tele2 att den extensiva felsökningen är avslutad och felet avhjälpt. Problemet berodde på avgrävd kabel utanför vårt bostadsområde, men påverkade tyvärr även våra boenden. Kontrollera gärna att tjänsterna fungerar, kontakta Tele2 om de inte gör det.
För att säkra att ni får tidsenliga uppdateringar från Tele2 så är bästa sättet att själva ringa dem och felanmäla tjänsten.
Vi uppdaterar här när vi får återkoppling och även har tid att göra detta, men inget kommer att vara snabbare än att vända sig direkt till Tele2 i det här fallet.