Årsmöte 2021

Årets årsstämma kommer hållas onsdagen den 16 juni 2021 kl.18.00 vid grillplatsen nära Näckrosens lekpark. Se kallelse och årsredovisning finns publicerade nedan. Motioner finns tillgängliga i dokumentsidan på mittHSB.se. Instruktioner för hur du hittar till dokumenten hittar du i en PDF-fil nedanför, i dokumentet Instruktion för hur du hittar årsmöteshandlingar.

För de som inte kan eller vill delta fysiskt på årsmötet finns möjligheten att lyssna på årsmötet på distans. Information om hur du gör detta finns i samma mapp som årsmöteshandlingarna. Se instruktion nedan hur du tar dig dit, i dokumentet Instruktion för hur du hittar årsmöteshandlingar.

Välkomna!

HSB Näckrosen behöver en ny revisor och en revisorssuppleant för år 2021.
Är du intresserad att vara revisor, eller nyfiken på att få veta med om vad det innebär? Hör då av dig till valberedningen genom Anton Johansson på anton.s.johansson(at)gmail.com eller på telefon, 073 - 803 11 40.
För arbete som revisor utgår ett fast arvode.

Är du intresserad av något annat styrelsearbete kan du också höra av dig till Anton på ovan nämnda mail eller telefon.