Välkommen till Brf Ortdrivaren

Hemsidan har två syften: Att presentera föreningen för omvärlden och att vara till nytta för de boende. För innehållet svarar brf Ortdrivarens styrelse, som gärna tar emot tips om hur vi kan utveckla hemsidan ytterligare

Under PRESENTATION i menyraden (det gula fältet ovan) finns information om området, föreningen, styrelsen med mera.

ANSLAGSTAVLA är till för insändare, privatannonser etc från föreningens medlemmar.

Under PROJEKT ska presentationer av planerade, pågående och färdigställda större arbeten återfinnas.

I vänsterspalten finns länkar till korta artiklar om vad som är på gång i föreningen. Eventuella rättelser till det senaste informationsbladet kan man också hitta där. Den nyaste nyheten ligger överst.

För att komma tillbaka till den här sidan kan Du alltid klicka på "Ortdrivaren" i det grå fältet ovan.

Välkommen med åsikter om hemsidan!

Om Du vill skicka e-post till styrelsen kan Du, oavsett vilken sida Du befinner Dig på, klicka på länken upptill i vänsterspalten under "Kontakta HSB".

Styrelsens e-postadress är: ordforande.ortd@bredband.net