Brf Ränseln i Luleå - Låga avgifter, inglasade balkonger och snabbt bredband

Bostadsrättsföreningen Ränseln är beläget på Örnäset, ca 2 km från Luleå centrum mot Hertsön. Vi har nära till rekreation, transporter och all övrig samhällsservice. Området präglas av stora grönytor och föreningen arbetar löpande med att förbättra utemiljön. Solid förening.

Föreningen består av 183 lägenheter, med allt från ettor på ca 21 m 3 till treor på 75 m3, samt övriga lokaler. Fastigheterna rustas och underhålls kontinuerligt enligt fastställd underhållsplan. Samtidigt som vi jobbar med att hålla nere driftskostnader och avgifter försöker vi ta till oss ny teknik för att möta framtida krav och behov från våra medlemmar. Låga avgifter och ett billigt boende. Det är vår förenings mål.
Målet med vårt arbete är att vi skall vara en attraktiv förening med bekvämt boende till en rimlig kostnad. Brf Ränseln har god service och god ansvarsfull ekonomi. Vi är positiva till utveckling och ny teknik.